گفتم بگیرد از من این جان را نمیگیرد ...
نوشته شده توسط : میثم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

گفتم بگیرد از من این جان را نمی گیرد

قابل نمی داند که جان از ما نمی گیرد

دلگیرم از خاموشی شب های بی مهتاب

با او دلم حتی در این شب ها نمی گیرد

بی او دلم می میرد آخر گر چه می دانم

از مرگ ماهی ها دل دریا نمی گیرد

انبوه غم ها در دلم طوفان به پا کردست

دریا درون قطره آری جا نمی گیرد

می بینمش وین پرسشم بر لب که آیا او

می گیرد از ما جان ما را یا نمی گیرد؟

شمعی که می گرید چنین شاید نمی داند

در روز بارانی دل پروانه می گیرد

در من که عمرم در جوانی رو به پایان است

می دانم آخر برف پیری پا نمی گیرد





:: موضوعات مرتبط: شعر , ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : 5 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
zohre در تاریخ : 1389/10/5/0 - - گفته است :
زیباترین عکس ها در اتاق هایی تاریک ظاهر می شوند پس هر وقت تو قسمت تاریک زندگیت واقع شدی بدون خداوند در حال ساختن یه عکس زیبا از زندگیته


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: